Skip to the content

Vejledning

 

Nomineringsperioden løber fra 12. august til 1. oktober 2019. 

Klik her for at komme til nomineringssiden.

Nomineringsproces
Sådan nominerer du en fantastisk frivillig:

  1. Opret en profil via link på forsiden
  2. Du modtager en e-mail, som du skal bekræfte
  3. Derefter får du adgang til at oprette selve nomineringen af den fantastiske frivillige. Du skal bruge følgende informationer på den nominerede:
    • Navn, mail og tlf. nr.
    • Kort beskrivelse af den fantastiske frivillige
    • Foto på af vedkommende og evt. links til hans/hendes forening/klub/aktivitet
  4. Via e-mail vil den indstillede modtage en glædelig besked om, at han/hun er nomineret som Fantastisk Frivillig. Vedkommende skal godkende at tekst og billede offentliggøres her på hjemmesiden.
  5. Når den nominerede har godkendt at være nomineret, vil du kunne se vedkommende under "Nominerede" her på siden.

Formålet med Fantastiske Frivillige er at anerkende og synliggøre mangfoldigheden af mennesker, som gør en indsats for en sag eller et formål. Derfor kan der som udgangspunkt også kun nominere én person pr. indstilling.

Vi offentliggør ingen former for kontaktinfo hverken på dig som indstiller eller den nominerede. Af hensyn til Persondataloven er det nødvendigt, at den nominerede godkender nomineringen. Der vil derfor være en forsinkelse fra indstillingen er indsendt, til den fremgår her på siden.